珍惜每一刻,就像黄昏一样。Cherish every Moment, Love Life.

Monday, December 28, 2009

tHe 21st DaY wItHoUt YoU

Today quite tiring because today is the last day my house repairing pipes and we have to do a big clean up for the house. I mopped the whole house which i seldom will do it. I'm damn lazy always. Luckily, i have done some contribution also la. I will try not to be lazy because do household duties can keep diet and sweat a lot lo. (I think so) I had one happy news is that last night MU won 3-1 Hull City. Keep on the good work man!!
Hmm, these few days i am re-watching the Boys over Flowers and i found out a lot of songs that suit my situation very much, so, i just wanna share here.

The main song - - I'm stupid
我真得很傻
心里只有你
望着别人的你
大概也不会知道我的这种心情吧
你的一天里大概不会有我
连回忆里也不会有
只看着你的我
总是默默流泪
看着你的背影
对我来说也是种幸福
就算你不懂我的心直到最后
想见你的时候
实在无法忍受的时候
我爱你这句话一直徘徊在嘴边
我独自一人Crying for you
我独自一人Missing for you
baby i love you i'm waiting for you

你的一天里大概不会有我
连回忆里也不会有
只望着你的我
只能自己编织回忆
对我来说爱情
是道美丽的伤口
就算看到你美丽的笑容
我也无法和你一起笑
很想你的日子里
胸口感到酸痛
伤心地日子里
我想你这句话一直徘徊在嘴边
我独自一人Crying for you
我独自一人Missing for you
baby i love you i'm waiting for you
bye bye never say good bye

虽然无法抓住你
I need you
什么话也不能说
I want you
就算渴望再渴望
想见你的时候
实在无法忍受的时候
我爱你这句话一直徘徊在嘴边
我独自一人Crying for you
我独自一人Missing for you
baby i love you i'm waiting for you

My heart aches very much, see you post things in facebook, see you online in msn, i sometimes really cannot control myself and wanna nudge you, ask you how are you today, ask you how's your holiday and tell you that miss you very much...alot alot..i dare not find you, i scared you said i bother you, i scared u hate me. I don't want you to be like that. i so hope that you will message me suddenly or msn me suddenly. I really hope it happens. weng, i miss you. haha, when u see this maybe you will say i mad or become insane already. But, this is the real me, the one who loves you so much.

Another song from Boys over Flower -- 星光泪水

白色的星光把眼泪包围
在温暖的风中流下眼泪
你能感觉到吗?
想着你的颤抖的悄悄话
在白色的纸上画上你
温暖的笑容抱紧了我
这就是爱情吗?
就算闭上双眼也能看到你

请你看着我
就像那些星星一样
能不能成为我心中的那个他
I will be waiting for you
我会等着你
不想再让你看到我痛苦的眼泪
you let me know
像谎言般的爱情
我不会放弃的
因为是你

在和你的回忆中散步
内心深处积满了眼泪
我怎么办
在梦里我也想念着你
I will be waiting for you
我会等着你
不想再让你看到我痛苦的眼泪
you let me know
像谎言般的爱情
我不会放弃的
因为是你

我会等着你,我不会放弃,因为是 你。。我爱的你。。
要快乐,要幸福。。

No comments:

Post a Comment